FAQ'S

Bekijk hier uw antwoord op uw vraag

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?


Vraag hier jouw unieke code aan indien je nog geen klant bent. Indien je wel klant bent gelieve dan met de unieke code in te loggen.




Hoe kan ik een aanvraag indienen om in mijn streek te leveren?


Om uw streek toe te voegen volgt u gewoon deze stappen:

  1. Ga naar de knop "vraag hier aan".
  2. Vul het formulier zorgvulldig in met postcode en gemeente.
  3. Klik op "verzenden".
  4. U krijgt binnen de 24 uur een antwoord.




Hoe lang duurt het vooraleer ik mijn levering kan ontvangen?


De levering hangt af of al dan niet het product op voorraad is. Indien dit wel voorradig is wordt uw leverring daags nadien geleverd op het vermelde adres dat de klant doorgegeven heeft. Indien het product niet voorradig is wordt de klant op de hoogte gehouden. Wij raden steeds onze klanten aan op tijd te bestellen.




Moet ik een contract afsluiten vooraleer ik een bestelling kan plaatsen?


U kunt altijd bestellen, dit volledig zonder verplichtingen. U blijft klant zolang u zelf wilt.




Wanneer moet ik mijn bestelling betalen?


In geval u online besteld wordt er onmiddelijjk overgegaan naar een betalingsplatform. Indien u een bestelling plaatst via mail, wordt de bestelling betaald bij levering. Indien u andere overeenkomsten heeft met onze boekhouding wordt daar rekening mee gehouden en betaald u zoals overeengekomen is.





VOLG ONS

©2019 by coldandtasty.be    |     Proudly created by www.webdesignvercnocke.be

  • Black Instagram Icon